imorgon

Min dag imorgon kommer bli bra, det kan ju bara inte bli dåligt när man ska träffa underbara människor.

När jag vaknar ska jag städa. En riktigt städning. Dammsugning, moppning och damning står med på listan.
Efter det så ska jag träffa Joanna. Vi ska strosa runt på stan, fika  och ha allmänt roligt på ett sätt som bara vi kan!
Sen ska jag ta bussen ut till landet och träffa min barndomsvän Michelle, som jag ska sova hos.
Jag kan garantera mys på hög nivå. Kolla på gamla videofilmer, laga mat tillsamans, spela spel och gotta oss.

Hur sin din dag ut?


Kommentarer
Postat av: moa,

det låter mys :)

jag ska träffa din syster & elsa, göra stan med dom :P sen ska jag träffa min kusin!

2008-08-06 @ 11:28:33
URL: http://sundelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0