växter och ljuslyktor = lycka?

Åh! Här sitter jag och är glad. Jag och mamma var på plantagen förut och storshoppade! Till mitt rum köpte vi en massor, så här sitter jag i ett rum fullt av nya växter, vaser, ljuslyktor, ja du förstår hur jag menar! Känns som att det förändrade hela rummet. Man behöver faktiskt inte möblera om eller byta tapet för att det ska bli snyggt. Det räcker med lite små plock. Jo, skälet till varför jag är fydundrans glad är för att det är nystädat, rent och fräscht. Jag har städat hela dagen! Fick största städ-manin imorse. Jag har till och med städat toaletterna! Duktigt av mig. Man blir glad när det är nystädat och man har lite nya saker. Det gör nog faktiskt att man mår bättre. Det här blev värsta pansionärs inlägget eftersom jag sitter oh skriver att man blir glad av växter och att det är nystädat men det måste finnas någon där ute som förstår min feeling?


Kommentarer
Postat av: jasmine

sv: Ja verkligen, Synd att det inte finns i örebro!

2008-08-24 @ 18:55:24
URL: http://trallalalillamolntuss.blogg.se/
Postat av: jessicalindholm

hahaha. jag förstår dig :)

2008-08-24 @ 18:56:04
Postat av: moa,

jo men jag håller med!

2008-08-24 @ 19:59:01
URL: http://sundelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0