Är ni peppade för idol ikväll?

Ikväll är det idol final i globen. Det står mellan Kevin borg och Alice Svensson. Vem hejar ni på? Jag vet inte vem jag hejer på riktigt.. Det beror nog på vem som är bäst ikväll. Joanna och jag ska ha värsta idol kvällen med massa mys pys.

Alice:

Tittarnas val: Heaven's On Fire - Kiss
Hennes val: So What - Pink
Vinnarlåten: With every bit of me



Kevin:

Tittarnas val: Living On A Prayer - Bon Jovi
Hans val: You're The Voice - John Farnham
Vinnarlåten: With every bit of me


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag gillar ingen av dom speciellt mycket egentligen. Ingen jag skulle köpa en skiva av. Jag tyckte Lars var cool men han åkte ju ut :P

2008-12-12 @ 19:18:20
URL: http://kajsakavats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0