avgjort

Jag är glad att det blev Kevin som blev Idol 2008! Tyckte ni att det var rätt att Kevin vann? Eller höll ni era tummar för Alice?

Nu ska jag snart gå och lägga mig och sedan så ska jag bara sooooova och njuta över två dagars ledigt (helgen är alldeles för kort..). Men sedan är det bara skolvecka till onsdag och sedan på torsdag är det klasskampen. SEDAN ÄR DET JULLOV! ååååååååååååh. fan vad jag är värd jullov nu alltså, haha. Det tar på krafterna det här med betyg. Jag är nöjd med det flesta av mina betyg (jag har fått redan på ganska många). Men jag får tänka att det är första betyget och att jag har flera tillfällen till att visa att jag kan mer. Nej, nog pratat om skolan. Det känns som att det enda jag gör handlar om skolan, till och med min blogg handlar om skolan.

Nej, nu så jag koka kvällste och sedan blir det natten. Massa puss&kram, och godnatt förstås! / Ida

Kommentarer
Postat av: moa

jullovet är efterlängtat!

2008-12-13 @ 12:03:04
Postat av: idaa

första betygen betyder ingenting:) lixom sista i 9an typ också :p bara du kmr in på det du vill så . åååååh klasskampen(L)

2008-12-13 @ 15:00:48
URL: http://idabergstrom.blogg.se/
Postat av: johanna

jagtycker alice skulle vunnit, men kevin var redan klar vinnare ! :)



men hon kommer ¨ändå få skivkontrakt, vad JAG tror :)

2008-12-13 @ 16:23:44
URL: http://johannalindholm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0