förlåt.

För att jag har varit lite off. Men det har varit mycket nu. VIsade upp tvåminutaren idag, och jag glömde kameran så jag kunde filma. Vi spelade också teater på SO:n. Jag var Jacob Anackarström och dödade gurra. Idag var jag och fikade med Anna och Joanna. Vi fikade och pratade oavbrytet i cirka fyra timmar. Tänk va kul det är att fika. Speciellt med trevliga människor. Nu dör mitt huvud. Och jag överdriver inte. Kände att jag skulle slänga in ett inlägg och visa att jag lever, men jag kommer nog att vara lite off ett tag. Imorgon så är det en fullspäckad dag/kväll/natt, men just nu känns det som att jag är på väg att bli sjuk. Och insperationen är slut. Ge mig tips om vad ni vill läsa om så att jag vet vad jag ska skriva om här i bloggen. Hittar jag ingen inspiration så får jag väl lägga livet på hyllan. Ligga under täcket en månad eller två. Nej nu är jag hemsk. Men fan vad jag borde sova nu. Mitt huvud dunkar. jaja, keep smiling.

Ha det grymt så hörs vi när vi hörs. Förmodligen ganska snart. Kommentera vad ni vill läsa om så länge. hejdå.

Kommentarer
Postat av: aanna

ni gjorde min dag mycket bättre!mys<3

2008-12-04 @ 21:57:02
Postat av: idaa

fika är så sjuukt bra . imorrn ska ja fika me din syster ;)

2008-12-04 @ 22:55:25
URL: http://idabergstrom.blogg.se/
Postat av: moa,

ida, peppa nu! det är ju snart jul :)

2008-12-05 @ 18:12:34
URL: http://sundelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0