Hej på er!

Förlåt för att jag inte har hunnit upptaderat bloggen idag. Jag vakande klockan kvart över elva och gick upp. Jag kom fram till att jag borde klippa mig snart när jag stod framför spegeln. Jag slog upp gula sidorna och hittade ett telefon nummer till krämar frisörerna. Jag ringde dit och fick en tid klockan 13:00. Så då åt jag frukost, duschade och fixade mig lite och sedan cyklade jag (fan va halt det är) upp på stan. Och jag blev faktiskt väldigt nöjd! Det var jättebra där. Men det känns ganska skönt att inte ha någon bestämd frisör sodär, utan bara kunna klippa sig hos den man känner för. Prova runt lite liksom. Min syster kom upp på stan sedan och vi gick runt lite, sedan fikade vi på Wayne's Coffee.



Kvällen ska iallafall spederas hemma hos Michelle! Ska bli sjukt mysigt. Puss!

Kommentarer
Postat av: idaa

bild på håret?:)

2008-12-13 @ 17:45:01
URL: http://idabergstrom.blogg.se/
Postat av: moa,

det är så skönt att vara nyklippt :)

2008-12-13 @ 20:08:04
URL: http://sundelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0