julkalender och my day

Idag var jag i skolan som vanligt, väldigt seg och tråkig dag. Efter skolan gick jag, Bella och Sosso och fikade. Det var väldigt mysigt (:

Jag cyklade hem, tog en apelsin och sedan gick jag iväg och tränade på friskis&svettis. Det var kul, men väldigt konstig musik, haha. Nu har jag precis ätit en mysig middag med familjen och nu sitter jag här. Ska duscha snart och sedan sova. Angående det jag skrev om att julkalendern blir barnsligare och barnsligare för varje år. Det är klart att jag fattar att jag bara blir äldre och äldre, men herregud, jag hade älskat t.ex. Mysteriet på greveholm om det hade varit årets julkalender. Det var en kalender som även de lite äldre kunde titta på och tycka va roligt. Det var väl ändå bättre förr. Ronny och Julia, Mysteriet på greveholm, Disel råttor och skömansmöss, ja you name it.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Pelle Svanslös och Mysteriet på Grevehol är dom klart bästa kalendrarna genom tiderna.. Nu blir man bara besviken!

2008-12-03 @ 09:12:30
URL: http://allbyjohanna.blogg.se/
Postat av: jessicalindholm

Pelle Svanslös är favoriten!

2008-12-03 @ 19:31:53
Postat av: moa,

men jag tycker ändå årets är hyfsat bra om man jämför med vissa år!

2008-12-03 @ 21:55:27
URL: http://sundelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0