JULKUL.

OH.! Vilken underbar julafton jag har haft. Jul är en sån himla bra tradition! Massa skratt, paket, mat, och framförallt tid att umågs med hela släkten. här är några av mina julklappar

Tavla.

Sex and the city boxen.


Jacka. Har gått runt i den i stort sett hela kvällen.


Den här väskan har jag varit kär i sedan första gången jag såg den, älskar den!
fransarna och allt!

Fick också presentkort, pengar, skidgrejer, lite prydnadssaker, och andra små saker. jag är helnöjd. jag har världens bästa släkt helt enkelt

NEJ NI. nu ska jag fortsdätta min julafton med tomten är far till alla barnen.

Kommentarer
Postat av: idaa

ååh nice:) o tomten är far till alla barnen måste ju vara bland de bästa :DD

2008-12-24 @ 22:07:28
URL: http://idabergstrom.blogg.se/
Postat av: mimmi

världens snyggaste jacka eller ?????????? :O

2008-12-24 @ 22:08:38
URL: http://rosakaffemugg.bloggagratis.se
Postat av: patricia

jag vet:D!!! sex and the city och Rosealise?:):) haha <3

2008-12-31 @ 12:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0