om du vill ha mig

jag sitter här. med iskalla fötter. lyssnar på en gammal spice girls låt och känner mig hängig. varför är jag inte bara på topp? varför är inte allt helt fantastiskt underbart. jag har ju jullov för fan. ändå sitter jag framför datorn med kalla fötter och har tråkigt. orkar inte mycket. jag har inte ens orkat äta frukost fast klockan är halv ett.. det är ju inte direkt jobbigt att äta. men idag är de det. allt kanske kommer att vara jobbigt idag, kanske föralltid . äh, vad vet jag. nu ska jag stänga ner hela skiten och sätta på med raggsocker, traska ut till köket och rosta en macka iallafall. det lär jag ju få i mig. sedan så ska jag hitta på något roligt. ska skratta. antingen åt mig själv eller åt en film. kanske med en vän eller rent ut sagt .. nej.  jag måste gå  nu. men mage sa trots allt kurr. hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0