uppesittarkväll

Hej! Efter några timmars vila, tusen glas vatten och en ibumetin så mår jag bättre. Skönt! Imorgon är det julafton och det känns verkligen helt sjukt... Hela tjockis släkten ska fira här och det ska bli sjukt mysigt och kul!

Okej, jag ska berättade om tjejkvällen hos Emelie igår. Det var jag, Amanda, Matilda, Michelle, Emma och Emelie som sågs hemma hos Emelie igårkväll vid sju tiden. Vi började kvällen med att göra tacos! Vi åt och pratade i iallafall.. 2 och en halv timma.. Sedan vart det spakväll. Vi satt i bubbel poolen från halv tio tills kvart över tolv. Yes, jag var ett russin efteråt. Tanken var egentligen att vi skulle ta bussen hem vid ett men vi hade så himla mysigt så det var omöjligt att gå därifrån. Vi sov istället över.

HÄR HAR NI EN LITEN DEL AV KVÄLLEN. :)




Jaha ni, nu ska jag fortsätta att umgås med min familj. Och nästa gång vi hörs så är det julafton! oh!

Kommentarer
Postat av: moa,

god jul!

2008-12-23 @ 22:28:28
URL: http://sundelius.blogg.se/
Postat av: idaa

oooh va mys :) tjejkvällar måste va något av de mest uppskattade som finns! godjul :)<3

2008-12-24 @ 00:03:02
URL: http://idabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0