mysig dag på stan.

Hej! Först idag har jag varit på stan med Anna och Joanna. Ni vet, fixa de sista julklapparna. Fast jag är klar med allting, känns skönt. Sen mötte jag upp Emma och moster Maarit. Vi gick till njuta och käkade. Har faktiskt aldrig varit där förut, det var iallafall sjukt gott! Nu är jag hemma. Ska fixa lite och sedan bär det av mot Mosjö. Ikväll är det tjejkväll hemma hos Emelie. Ska bli väldigt mysigt!

Vet ni vad jag hörde på radio typ i... förrgår tror jag att det var? Alex Schulman var på Mix megapol. Han satt och pratade om Blondinbellas tv-dagbok. Han tyckte att hon bara framställs som ännu mer dum i huvudet i tv, än i bloggen. Vet ni hur trött jag är på honom? Och att folk tycker att han är skön, och att det är kul är bara ännu pinsammare. Det är alltså vad vi svenskar har för humor. Kul. Snacka om att han måste ha dåligt självöfrtroende. Vart man än hör honom, eller läser om honom är det alltid något taskigt om någon annan kändis.  Han måste hela tiden klanka ner på andra, och det kan ju bara bero på en sak: för att verka bättre själv och för att han ska höja sitt eget självförtroende. Ja, herregud säger jag bara..

Kommentarer
Postat av: moa,

hittade du alla julklappar?



sv: alltså killar ska vara längre, men inte lillebrödrar :P

2008-12-22 @ 16:00:11
URL: http://sundelius.blogg.se/
Postat av: charlotta

men ida, har du sett hennes tv-program?

hon är as konstig och världens snobb!

2008-12-22 @ 16:09:05
URL: http://charlottamelin.blogg.se/
Postat av: anna

haha asså jag tkr att han har rätt,hon framställs bara ännu mer dum i huvet.dee är svårt att hon ens är smart,hon ser så himla blåst ut så de inte är sant.hahaha



sötnos<3

2008-12-22 @ 20:10:18
URL: http://annaaek.devote.se
Postat av: klara

Gillar inte heller den där Alex Schulman. Men kanske inte Blondinbella heller...

2008-12-22 @ 21:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0