Home

Jag är hemma nu. Vi grät när vi sa hejdå. Har lärt känna så himla mycket söta människor.
Vi måste ses igen. För övrigt är jag mätt och glad. Mätt på tacos, mätt på kärlek och glad för att min älskade syster kommer hem från sin språkresa imorgon. Fysatan va jag saknar henne. Ja, fysatan var det rätta ordet!
Nu hör jag mamma vissla i köket.
Fina mamma.
Ja, ni märker ju hur glad jag är.
Sportscamp var bäst iallafall, bilder kommer nog någon annan dag. Jag sitter på pappas dator.
Här finns det verkligen inga bilder. Nothing, nada zero liksom.
Eller som min kompis Patricia brukar säga, nada inchelada.
Henne saknar jag förresten.

Puss!

Kommentarer
Postat av: jessicalindholm

vad roligt att du har haft det braa :))))

2008-07-20 @ 16:49:23
Postat av: Jacqueline

welcome home :P

2008-07-20 @ 23:44:27
URL: http://jacquelinnie.blogg.se/
Postat av: Linna

Ja Ida vad hände med alla planer egentligen?

2008-12-18 @ 20:25:20
Postat av: weei

Gött, vill gärna se bilder. Säg till när dom finns uppe!

2008-12-18 @ 20:32:21
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0