Upptadering från sommarstugan

Tjohej mina fina läsare!
Jo det är såhär att pappa hade med sig bärbara datorn ut till sommarstugan eftersom han jobbar lite hemma,
så shooo breeee jag lånar den nu :)

Iallafall, vilket väder det har varit idag!
Har legat och stekt hela dagen, och ja, lite bränna har jag fått.
Egentligen hatar jag att sola. Det är varmt, tråkigt och bara allmänt jobbigt.
Men idag tvingade jag mig själv, för jag vill liksom lägga en "grund" nu innan vi åker till italien.
Annars kommer jag dit likblek och helt ovan vid sol, och aj aj aj , då kommer jag bränna mig rejält.
Men nej, nu har jag fått lite färg så nu är min kropp inte helt ovan vid sol!
Någon som förstår överhuvud taget vad jag babblar om?
 
Nej, nu ska jag sova. Är förbaskat trött som vanligt, men vi hörs imorgon kväll! Puss ♥


Kommentarer
Postat av: moa,

ha det bäst i italien nu! :D njut av värmen åt mig också ^^

2008-07-25 @ 15:24:55
URL: http://sundelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0