HOLA

Här sitter jag, i trosor och linne. Tankarna snurrar runt. Jag tänker på nyår. Nytt år. Jisses vad 365 dagar går fort. Nu ska jag duscha. Låta varmt vatten bara rinna ner över huvudet. Imorgon är det fredag. Alltid lika skönt. Slutar 15:30. Inte lika skönt. Förresten så måste jag säga att det kommer en massa var runt min piercing. Jag blir lite rädd, men det blir nog bra ändå. Ska få byta den någonstans runt jul. Just det jul. Jag önskar mig pengar. Så jag kan köpa precis vad jag vill. Precis vad jag vill. En systemkamera skulle heller inte sitta helt fel. Eller en vovsing. En pudel som bara vara min, bara min. Lill-erik eller något annat kul skulle den få heta då.

Nu är jag så trött så jag vet inte vad jag babblar om. Min statistisk här på bloggen har förresten minskat, synd. Mitt liv kanske inte är så intressant just  nu. Kanske, kanske inte. Nej ni, godnatt. I love er.

Kommentarer
Postat av: moa,

åh jul!!

2008-11-27 @ 22:09:46
URL: http://sundelius.blogg.se/
Postat av: idaa

min statistik har också minskat..

2008-11-27 @ 22:14:28
URL: http://idabergstrom.blogg.se/
Postat av: jessicalindholm

haha, lill-erik! det var det roligaste jag hört!

2008-11-28 @ 15:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0