idol.

Nu har vi gjort lussebullar. Dom står på massor med plåtar och väntar på att få åka in i ugnen. Så länge tänkte jag skriva ett inlägg om idol igår.

Herregud, först måste jag få säga: Robin var grym! Han har alltid varit väldigt tråkig enligt mig, visst, bra röst, men ingen utstrålning eller särskilt bra låtval. Men igår. Jag var helt tagen av honom, han var bättre än alla igår. Håller ni inte med mig?

Kevin var som vanligt väldigt bra. Men igår var Robin till och med bättren. Att Johan fick åka hem förvånade mig inte. Nu var det hans tur. Och ingen missade väl när tjejen i publiken blev helt galen när han sjöng framför henne. Visst, man kan tycka att hans röst är unik och speciell, men sjunga lika bra som de andra idolnerna kan han inte göra. Och när han åkte ut! Alla hans fans stod och grät som om han hade dött. Herregud, han kommer ju få skivkontrakt ändå...

Alice gjorde mig lite besviken igår. Hon var inte alls lika grym som hon brukar och hon har ingen glöd längre. Har hon inte det nästa fredag heller så måste jag få säga att då tycker jag att Robin och Kevin ska stå i final. Jag har höga förväntningar på Robin nästa vecka eftersom att han var så himla bra igår. Ska bli spännande!

Vilka tycker ni ska stå i final?


Kommentarer
Postat av: moa,

jag har typ noll koll på idol i år, men det jag har sett av alice är bra!

2008-11-29 @ 21:13:22
URL: http://sundelius.blogg.se/
Postat av: jessicalindholm

Robin och kevin ^^

2008-11-30 @ 09:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0