söndag. hemma.

Hej! Idag är det söndag. Jag kom hem igårkväll istället för idag. Jag har haft det jättebra, verkligen. Vi har haft det hur mysigt som helst..

TORSDAG: Vi åkte bil upp till stockholm i stormen, men det gick bra ändå. När vi kom fram gick på en thailänsk resturang som hette Yummi Yummi. Det var en mysig liten resturang som låg på Bergsgatan. Det var god mat och jag fick testa min kunskap genom att äta med pinnar..

FREDAG: Yes. Dagen för Shopping med sort S. Vi sprang runt i masor med olika affärer och så åt vi lunch på hötorgshallen, och sedan fortsatte shoppingen. På kvällen så åt vi på Hard rock cafè. Eftersom att det var halloween så var alla serivtriser utklädda..

LÖRDAG: Idag så gick vi runt i gamla stan, runt vattnet, gick lite på söder och bara mös i det kalla höstvädret. Solen sken visserligen, men i skuggan var det riktigt kallt. Senare på eftermiddagen åkte vi hem igen.

Bilder från resan:



Jag på hard rock cafe, haha sitter och dricker cola.



En servitris.



Okej, nu kommer vi till shoppingen!

Lack tights, 199 kronor från gina tricot.
Jeans, 400 kronor från weekday.



Vantar, 99,50 kronor från Indiska.
Halsduk, 129 kronor, också från Indiska.



Svarta uggs, 599 kronor från dna.

Uggsen är jag jättenöjd med eftersom att jag har velat ha ett par hur lång tid som helst. Min syster köpte likadana fast för 499 kronor, men dom som jag köpte hade mer foder i sig och var lite varmare. Så för att slippa att frysa (som jag är expert på) så var det lika bra att lägga på en hundralapp. Så, vad tycker ni om köpen? Kiss.

Kommentarer
Postat av: moa,

jag tycker du lyckats bra med shoppingen! :D snygga grejer

2008-11-02 @ 16:08:53
URL: http://sundelius.blogg.se/
Postat av: moa,

jag tycker du lyckats bra med shoppingen! :D snygga grejer

2008-11-02 @ 16:09:03
URL: http://sundelius.blogg.se/
Postat av: jessica

snyggt (Y)

2008-11-02 @ 18:00:02
Postat av: Jacqueline

åh fan va coolt med lacktights vill också ha det ;O ar letat men fan finns det itne i örebro -.-

2008-11-02 @ 20:01:52
URL: http://jacquelinnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0