tråkig dag

Hej! Idag hade vi tema dag i skolan. Alla skulle "umgås" med sina arbetslag. Det flesta arbetslag gjorde något roligt, några åkte och bowlade och andra hade tårttävling. I mitt arbetslag hade vi tema musik. Vi hade frågesport om musik och fick sitta och klinka på en gitarr. Det var en (rent ut sagt) usel dag. Tycker det är grymt dåligt av skolan att lägga upp det så orättvist och jag går inte till skolan för att sitta och vara rastlös med en gammal gitarr i handen, utan för att lära mig något. Nej det var faktiskt taskigt..

Vi slutade iallafall klockan 14:00 så det var ju skönt, och sedan tränade jag och min 2minutare. Vi har gjort klart dansen och musiken! Vi ska bara träna lite till så allting blir perfekt, men annars är det klart. Känns otroligt skönt och jag är grymt stolt! Funderar på om jag ska filma det när vi visar upp och lägga upp det på bloggen sen? Om det är okej för de andra vill säga.

Förresten har jag börjat äta grymt onyttigt. Varm choklad, våfflor, kladdkaka, rostade mackor, och en massa andra onyttigheter är vardag för mig nuför tiden.

Jag måste  få säga en sak !  Jag fick MVG på min "bok" om min barndom i svenska. Är överlycklig eftersom att jag slet och kämpade med det i flera dagar och till och med nätter!

Nu längtar jag mest till jul och tack för alla ideèr! Nu ska jag börja plugga engelska och där efter spanska. Ikväll ska jag dansa.

Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: aanna

stackars er,vi hade ju kul saker!de är orättvist

2008-11-26 @ 18:10:46
URL: http://annaaek.devote.se
Postat av: jessicalindholm

det verkar gå bra i det mesta för dig :P

2008-11-26 @ 19:15:31
Postat av: Alice

juste vi hade spanska läxa.... fuck då.

2008-11-26 @ 19:19:22
URL: http://alicet.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Ja, filma :D

2008-11-26 @ 20:09:32
URL: http://kajsakavats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0