week

Hej allihopa! Jag har ju inte bloggat sedan i måndags så jag tänkte berättta lite om vad jag har gjort tisdag - fredag.

TISDAG: Idag så var jag hemma från skolan. Hade ont i halsen, var stressad och ville ta en paus från allting en dag. Jag låg hemma och stickade, kollade på massor med repriser och badade badkar. Jag rörde inte några pluggböcker under hela dagen! Den dagen var välbehövd.

Här har vi en bild på en påbörjad mössa.



ONSDAG: Idag gick jag till skolan. Vi hade matteprov, och jag hoppas HOPPAS att det gick bra. Efter skolan så tränade jag och 2minutaren. Jäklar vad det känns bra nu! Det kommer bli bäst. Efter det så gick jag och Bella hem till henne och käkade pannkakor. Bella är alldeles för bra!

TORSDAG: Idag fyllde min farmor 75 år. Och oj vad vi fikade och åt hemma hos henne. Sånt där som man bara gör hemma hos alla panisonärer. Äter vääääääldigt mycket alltså.. Men det var riktigt gott och mysigt.

FREDAG: Det blir mycket födelsedagar här nu,  för idag så fyller min pappa år! 46. Vi har ätit tårta och i present ifrån mig så fick han en hel dag med mig. Lucky him? hahah!




Förresten så måste jag bara säga att jag tycker faktiskt att det har varit tråkigt att inte blogga. Jag tycker ju det verkigen är kul, och jag måste säga till er som funderar på att skaffa en blogg: gör det!


Kommentarer
Postat av: jessicalindholm

det är tråkigt när du inte bloggar.. !

2008-11-21 @ 18:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0