do you want me

Det var ju tänkt att jag och Joanna skulle fara iväg till stockholm imorgon. Men synd nog så bli det inte så. Biljetterna till bussen var slut, och tågbiljetterna låg på 700 tur och retur för en person. När blev det så dyrt att åka tåg? Jaja. Jag blev iallafall väldigt besviken när jag insåg att vi inte kommer komma iväg. Men vi har tänkt att vi ska åka nästa vecka istället, förmodligen på lördagen. Det blir nog bra, men det är ju trots allt en hel vecka kvar tills dess! Jag som hade längtat så. Iallafall, istället för ljuva Stockholm imorgon så blir det en dag på stan i örebro.. Det blir nog bra det med! Vi ska kika runt lite och förmodligen fika på något mysigt ställe. Måste bara fråga er, har ni smakat Wayne's Coffees chailatte?! Den är helt underbar. Finns typ inga ord som kan förklara hur god den är. Hoppas ni mår sjukt bra. Det gör jag förutom det här med Stockholm (jag vet att jag är übertöntig, men ni ska bara veta hur mycket jag har längtat). Nu så ska jag skriva lite på mitt barndoms häfte i som vi ska göra i svenska. Man ska göra ett häfte om sin barndom, lite kul tycker jag. Svenska är ett stort favorit ämne i skolan så där satsar jag högt. Spanska, engelska, och svenska är mina absoluta favorit ämnen. NO, SO och matte borda inte få finnas. Nu så ska jag iallafall fortsätta på barndoms-häftet. Oj, det blev ett långt inlägg! höhö. Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: amanda

finblogg

puss

2008-10-10 @ 19:45:30
URL: http://amandhy.blogg.se/
Postat av: aanna

ida:)du jag &joanna vi får ta oss en fika nån dag!tycker jag<3<3vad är de som är så gott med chai latte jag tycker den är konstig,fast jag har inte smakat waynes;)

2008-10-10 @ 20:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0