it just can be summerlove

Hej snyggingar! Dricker te och pluggar, (förvånad??) har matteprov imorgon och nu hoppas jag att jag har pluggat på allting som kommer med på G-delen. Resten kollar jag inte så mycket mer på, jag menar, jag går i åttan och det här är betyg som jag ska in på gymnasiet med. På gymnasiet börjar det ju lite mer på riktigt. Jag är faktiskt trött på alla som går fram stressande och halvt gråtfärdiga till läraren efter att man fått tillbaka ett prov och fråga om 39 av 40 är godkänt. Seriöst, säger jag då.

Jaja, nu till något roligare! På lördag åker jag och Joanna till stockholm. Ska bli så himla kul! Har några saker jag vill ha denna månad, men måste tyvärr prioritera eftersom mitt barnbidrag inte räcker..
 Det här står med på vill-ha listan just nu:
- Svart, mysig stor vinterjacka.
- Uggs.
- Svart kortare t-shirt. (ni vet som man har över brösten till typ klänningar? galet snyggt!)
- Stickad kofta.
- Grå kofta.
- Vit, lite längre tröja att ha till strumpisar.
- Ett par rejält tjocka och mysiga strumpbyxor.
- Concealer.

Jo, jag vet att inte ens hälften av listan har jag råd med men det sparar jag tills nästa månad (fy på dig ida!).

Nu ska jag duscha. Love


Kommentarer
Postat av: Emma

Ida varför alltid så snygg blogg? :) Hjälp mig !

2008-10-07 @ 22:01:57
URL: http://emmabergmans.blogg.
Postat av: moa

ida, ni kommer inte ens söka in på åttans betyg. det är i nian ^^ plus att det är viktigare att LÄRA sig än vad man har för betyg. vissa i min klass hade jättebra betyg på högstadiet, men kan typ ingenting :P

2008-10-08 @ 10:44:58
Postat av: moa

*kommer inte ihåg ngt

2008-10-08 @ 10:45:13
Postat av: jessica

Ha så kul i sthlm :)

2008-10-08 @ 13:20:15
Postat av: ïda

lr hur, håller med moa lite där . skit helt fullständigt i betygen du har nu! dom spelar verkligen INGEN roll . försök glömma de :) då går allt bäääst ska du se! :) puss

2008-10-08 @ 15:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0