lovely saturday

Hej allihopa! Dagen började med att familjen Bergman hade storstädning. Imorgon kommer nämligen en hollänsk tjej hit, och stannar en vecka. Det är ett projekt som min syster har i skolan, så sen ska hon åka till holland. Men först kommer hon hit. Sen gjorde jag iallafall mig iordning och mötte upp Joanna. Vi har spenderat dagen på stan. Köpte dock ingenting, grymt av mig! Var nära på att köpa en tröja som var underbar men inte satt perfekt, men jag ska vänta och se i veckan om den kommer in i en större storlek. Jag kan förresten meddela att jag inte har rört mitt konto denna månad. Jag är stolt över mig själv! Ikväll så ska jag och min familj till familjen Sundelius. Trevligt! Hoppas ni mår bäst. Vi hörs :)

Kommentarer
Postat av: moa,

jepp ikväll blir det draaag xD

2008-10-11 @ 17:27:28
URL: http://sundelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0