LÖVLOV

Hej! Jag orkade inte blogga igår, tro det eller ej. Kom hem efter discot vi hade för kidzen och jag var halvdöd. Det kom över 40 barn och alla sprang runt som yrväder. Fick uppleva hur det kändes att gå i trean igen, dansade till och med tryckare (måste vart minst fem år sen sist). Haha, hade iallafall kul. Det var ett bra avslut innan lovet!

LOV . äh fyfan . HUR känns det ? Det här lovet behövs verkligen i mitt liv nu. Mina planer för lovet är:
- att förmodligen träffa några tjejer i klassen och fira Sossos födelsedag.
- åka till Stockholm med familjen torsdag kväll - söndag.
- Plugga. (yes, jag måste göra klart några uppsatser tills veckan efter lovet..)

Det kommer bli bäst. Vad är dina planer inför höstlovet? :)


Kommentarer
Postat av: ida

oojoojj, ja måste också plugga en hel del. sen drar jag till london också :) ha ett fint lov!

2008-10-25 @ 13:13:18
URL: http://idabergstrom.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

men gaah, discot var sjukt kul. Jag var med på allt för att återuppleva det, fatta va kul de var :D Tryckare aah ^^ ;P



jag ska dansa på tis... sedan ska jag på deed... tror jag 8)

2008-10-25 @ 22:42:36
URL: http://jacquelinnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0