såhär fördriver jag tiden just nu

..hoppas ni orkar läsa!

FULLSTÄNDIGT NAMN : Ida Sofia Bergman
FÖDD : 1994-07-08
BOR: Örebro
SMEKNAMN : Idapida
FAMILJ : Mamma, pappa, storasyster
INTRESSEN : Dans. fotografera, fika, vänner
SKOLA : Engelbrektskolan i Örebro , dansinriktning

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD..

SAKNAT NÅGON : Ja
ÅNGRAT NÅGOT : Ja
LJUGIT : Nej det tror jag inte
SVIKIT NÅGON: Hoppas jag inte
KÄNNT DIG SÄMST : Ja
GRÅTIT : Ja
SKRATTAT : Ja
VARIT SJUK : Nej, bara huvudvärk
VARIT UTOMLANDS : Nej
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN : Nej

KÄNSLOR

GRÅTER DU OFTA : Hm..till och från faktsikt. Ibland kommer jag in i riktiga perioder som jag bara ligger och tjuter jämt.
SKRATTAR DU OFTA : Väldigt ofta
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU : Törstig och trött
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: Helt okej. Har känt mig ganska stressad och ledsen, men samtidigt har jag mått bra.
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: Absolut inte
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR : Självklart
FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD : Nej
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD : Ja, det blir jag. Men det tar desto längre tid innan jag blir kär
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN : Ja, det är jag nog.
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID : Ja, faktiskt.
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU : Nej
OM JA, I VEM : -
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNADEN : Ingen.
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN : Ja.
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: Ja
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU : Hm. Det finns tusen sorter antar jag.
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET : Lite av varje. Men mest söt.
LÅNG ELLER KORT : Lång
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT : Det beror helt på resten av utsidan

UTSEENDET PÅ DIG

BRUNETT ELLER BLONDIN: Blondin. Funderar på att färga röd brunt. Vad säger ni?
ÖGONFÄRG : Knallgröna.
LÅNGT ELLER KORT HÅR : Mitt emellan.
SNYGG ELLER FUL : Jag har ingen aning om vad andra tycker om mig.
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: Ja ibland. Och sånt värmer verkligen.
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL : Ja.
HAR DU LÅNGA NAGLAR : Nej.



That's it ! Nu ska jag duscha sedan blir det sängen. Adjökens!


Kommentarer
Postat av: anna

ja det får vi:)

jag tycker du ska färga håret!

2008-10-16 @ 21:06:14
URL: http://annaaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0