Amy Winehouse

Vet ni vad jag drömde inatt?! Att jag träffade Amy Winehouse. Hon hade precis färgat håret blondt (?) när jag såg henne på stan. Hon kom fram och kramade mig (snacka om dröm!) och sedan fick jag fyra konsertbiljetter. Haha, snacka om knäpp dröm! Läste förresten i aftonbladet för någon vecka sedan att hon låg inne på rehab nu och vårdas stenhårt för sina problem. Tycker det är synd att hon som är så jävla klockren och har sån fantastisk unik röst förstör sin karrär genom droger. Här kan ni lyssna på hennes absolut bästa låt enligt mig.


Tears dry on their own - Amy Winehouse

Kommentarer
Postat av: ebba

SV: ido, east west är hjärta och såklart vi måste dit :D :D saknar dig ocksååå

2008-09-20 @ 18:55:16
URL: http://ebbathegreat.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

Amy är as grym, men så jäkla synd att hon håller på emd droger, man blir så jävla arg, för hon är ju as grym. Tkr också det är den bästa låten :D



anyway, du ska höra min mardröm jag hade för ngn dag sen xD ... ngn slog sönder min gitarr hahaha, panik typ xD

2008-09-20 @ 19:55:45
URL: http://jacquelinnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0