because i'm tired

Jag kan säga såhär. Jag går i åttonde klass. Jag är fjorton ynka år. Jag har gått knappt en månad i skolan och jag är redan skoltrött. Såhär mycket läxor borde det inte vara tillåtet att få ha. Det ända mitt liv går ut på är att plugga. Jag får strunta i träningar, jag får strunta i att träffa vänner, jag får strunta i att blogga och sitta vid datorn, jag får strunta i att prata i telefonen med kompisar på kvällarna som jag alltid gör, jag får strunta i mitt liv helt enkelt. fan. fan för skolan. Min högsta önskan är att få ett minst 3 veckors lov och då vill jag åka utomlands och slappa, sola, bada, känna den allmäna utomlandsdoften helt enkelt. Jag är så jädra trött på sverige och skolan! Nu ska jag duscha och därefter krypa ner i sängen. Imorgon är det en ny dag. Och det ända positiva imorgon är att vi har hemkunskap. Åh nej. Vi ska byta grupper på hemkunskapen. Nej fy farao, allt går imot mig idag.. godnatt och förlåt för ett allmänt klagoinlägg.

Ben&Jerry's löser nog alla problem. Iallafall för mig. haha, tröstäta, jo jag vet.


Kommentarer
Postat av: ida

haha, jag har tröstätit hela helgen :D chocolate fudge, gooodaste! och du, jag lovar, när du börjar gymnasiet lönar det sig att man gått på engelbrekt :)

2008-09-22 @ 22:16:07
URL: http://idabergstrom.blogg.se/
Postat av: Johanna

Alltså! Stackare! Vi har inte alls mycket läxor, iaf inte hittils, det borde ju vara detsamma eftersom vi båda går i åttan.. :/

2008-09-23 @ 12:35:19
URL: http://allbyjohanna.blogg.se/
Postat av: moa,

jag håller med ida :) det lönar sig jag lovar!och det är faktiskt så att åttan är värsta året på högstadiet ^^

2008-09-23 @ 17:36:41
URL: http://sundelius.blogg.se/
Postat av: jessica

håll ut! du är stark!

2008-09-23 @ 18:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0