Fyndat i garderoben

Bion var jättebra! Det är så mysigt att gå på bio. Och det var verkligen fullt med folk! Tur att vi hade reserverat, annars hade vi nog inte fått någon plats.. Nu när jag kom hem rotade jag lite i några lådor. Där förvarar vi kläder från när jag var liten, gamla smycken, tavlor, ja ni vet sånt där som är man inte har någon andvändning för men ändå inte vill slänga. Jag hittade en jättesnygg klocka (okej, den funkar inte men man kan ju ha den som en accesoar), och en guldkedja. Den sa pappa att han köpte när han var i israel. Nu fick jag den och jag blev lite rörd. Jag märkte faktiakt att den betydde något för honom, och att han gav den till mig gjorde att det värmde lite extra i hjärtat. Här är en bild på klockan iallafall!


Kommentarer
Postat av: linnea

oooooooh jävlar vad snygg klocka

en sån där har jag verkligen letat efter!!!

2008-09-07 @ 10:03:48
Postat av: moa,

kul att filmen var bra :) den måste man ju ta och se någon gång!

2008-09-07 @ 17:23:54
URL: http://sundelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0