garderob, pengar, dålig upptaderning & ytlighet

Förlåt för att jag inte har hunnit skriva någonting idag! Har haft fullt upp. Imorgon känner jag att jag vill göra mig fin. Ska klura ut vad jag ska ha på mig. Min vän Anna var lika söt som alltid idag! Hon har för snygga kläder den där kvinnan. Just nu känner jag att jag vill byta ut hela min garderob. Men min buget tillåter faktiskt inte en helt ny garderob. Men jag känner att jag skulle vilja köpa iallafall 5-6 tröjor till iallafall. Då klarar jag den här hösten :)

Kläder är verkligen något man aldrig kan få för mycket av.. Halsband, armband, ringar, skor, örhängen, väskor, söta t-shirts med tryck, grå stickade koftor.. ja, listan är lång. Jaja, längtar tills den 25:e, då blir det barnbidrag, tjoho! Ska försöka hålla i pengarna och spara dom. Inte fika, inte handla onödiga köp. Nej, då är det spara som gäller! Nu fick jag bästa iden! Efter den 25:e kan jag varje dag i slutet av mina inlägg skriva hur mycket pengar jag har lagt ner på något och vad. Tillexempel:
dagens inköp: godis 24 kr, fika 52 kr, halsband 25 kr. sammanlagt: 101 kronors slösande.
Förstår ni? Sen i slutet av månaden slår jag ihop allt och skriver hur mycket jag har handlat för under hela månaden.

Så ska jag göra nästa månad vare sig ni vill eller inte! Ser ni min nya header också? Enkel. Men kanske lite tråkig. Jaja, får se hur det bli framöver. Orkar inte med designen just nu. Puss på er sötnosar! Och sussa sött.


Kommentarer
Postat av: Jacqueline

vem vill inte ha en ny gaderob?!



de är rätt svårt att få alla pengar att räcka till, men jag är världens snålaste, seiröt jag får typ panik om mitt saldo går under 1500:- så 1500:- är typ 0:- för mig, serisöt jag får panik!

2008-09-09 @ 22:16:38
URL: http://jacquelinnie.blogg.se/
Postat av: anna

ida min söta vän,imorgon!:D

ida du har alltid fina kläder på dig ska du veta !:)<3<3<3

fin header förresten:)

2008-09-09 @ 22:32:51
URL: http://annaaek.blogg.se/
Postat av: moa,

du har så rätt! helt sjukt vad man slösar på onödiga saker. jag försöker spara för tillfället till min NY resa :D

2008-09-10 @ 10:41:24
URL: http://sundelius.blogg.se/
Postat av: ida

ja vill också byta ut min garderob ..

och sen vill ja ha en indoor closet också :D

2008-09-11 @ 21:08:13
URL: http://idabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0