Hjäääälp mig!

Nu har jag fifflat ihop en header. Nu vill jag att ni berätter precis vad ni tycker om den. Ni ska veta hur mycket det betyder för mig. Jessica, om du läser det här så ska jag tala om för dig att det betydde jättemycket att du skrev några rader om vad du tyckte om min förra header :)

Ni är ju en stor del av bloggen. Jag vill höra er åsikt! Så kommentera på, skriv ful om ni nu tycker det. Skriv skitful om ni tycker det. Skriv att det är det fulaste ni sett om ni nu tycker det! Det är eran åsikt jag vill höra, blir glad för varenda kommentar ska ni veta! Puss & godnatt!


Kommentarer
Postat av: jessicalindholm

snyggt med färgglatt, och privata bilder (Y)

2008-09-05 @ 17:41:35
Postat av: :)

jag tyckte bara att det var lite konstigt med "sök i bloggen" och "arkiv" nedanför allting...

2008-09-05 @ 18:29:51
Postat av: Johanna

Du är ju med på bilderna, då kan det ju inte bli bättre än bra. Älskar dig din blogg och din Header ! :D

2008-09-05 @ 18:35:19
URL: http://allbyjohanna.blogg.se/
Postat av: anna

jag tkr din header blev fin!



pusspåre ida<3333333

2008-09-05 @ 20:15:53
URL: http://annaaek.blogg.se/
Postat av: jennifer

jätte fin sida ! ;)

färglatt och man blir lixom glad av den ! :D

det här kanske inte hör så mkt till din header och

så, men kan du inte lägga upp typ dagens outfit? (A)

du har alltid så fina kläder :D

2008-09-06 @ 09:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0