I'm back

Hej bloggen! Klockan är strax över halv nio och jag är vad man nu ska kalla det "back on track". Min bloggpaus på cirka fyra dagar har varit rent ut sagt ganska skön. Nu har jag lite nya saker att blogga om :)

Vad har hänt under veckan?
Ja ni, vad har hänt egentligen? Ganska vardagliga saker förutom en sak som jag gjorde idag. Jag har varit och piercat naveln! Jag vet att det kan vara lite så att säga "fjortisstämpel" på det, men jag tycker att det är jädra snyggt och kände att det var dags för min mage att piffas upp. Att lägga in en bild kommer tyvärr inte hända.. det känns lite to much liksom.
Hoppas ni mår helt galet bra & att ni har saknat mig pyttelite iallafall, nu kommer jag blogga på som vanligt och den här (jävla) desginen kommer upp om några dagar. Hoppas ni iallafall har sätt att jag har ändraat lite på textsnitten, rubriken och bakrunden. Headern är däremot en katastrof. Puss och kram, nu ska jag dricka te.

Kommentarer
Postat av: moa,

välkommen tillbaka! efterlängtat :)

2008-09-04 @ 22:00:18
URL: http://sundelius.blogg.se/
Postat av: Emma

Din blogg är alltid så snygg pluttan! Mitt senaste inlägg är om dig xD

2008-09-04 @ 22:02:37
URL: http://emmabergmans.blogg.se/
Postat av: Emma

Kommenatera

2008-09-04 @ 22:02:45
URL: http://emmabergmans.blogg.se/
Postat av: jessicalindholm

kul att du är tillbax :)

2008-09-05 @ 17:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0