love.

Nu har vi ätit god mat och haft sånt där familje-mys som man har ibland. Nu är klockan cirka 20:15 och jag är lite uttråkad faktiskt.. Om jag fick bestämma så skulle jag sitta och hålla handen nu med en kärlek. Synd bara att jag inte är kär. Det var länge sedan jag var det. Femman var nog senast jag var blixtande kär. Men man måste ju träffa den rätte eller va fan alla nu säger. Jag tror det finns minst en halv miljon människor som funkar bra ihop med mig. Konstigt det där. Om jag träffar någon kille när jag blir stor, förstå att han sitter någonstans i hela världen just nu.. förstår ni? Min frmatida kärlek kanske sitter i afrika och spelar trummor just nu.. Eller på miami .. eller kanske typ i sundsvall? Eller till och med här i Örebro. Som man kan säga, "tänk att något så nära kan vara så långt bort.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0