Min hjärna sa stopp

Åh fy satan. Jag har pluggat så in i helvete hela dagen. Det stora SO provet imorgon. Känner mig fortfarande inte säker på det, men vad ska man göra, klockan är snart 23:00 och jag orkar inte plugga mer. Ska läsa igenom det en gång till, sedan ska jag sova. Kan också tilläga att tänkte börja med "gästoutfits" här i bloggen. Kul va? Imorgon börjar det hade jag tänkt! Annars imorgon så ska jag på stan med tre vänner. Fika och skratta, titta i affärer och avundas. Det chansar jag på att det blir. Men vi hörs imorgon iallafall! Puss och godnatt sötnosar..

Kommentarer
Postat av: moa,

jag har lärt mig att man bara ska plugga i 30 minuter i streck sen måste man ta paus, annars är det typ värdelöst! så kom ihåg att inte jobba ihjäl dig :)

2008-09-19 @ 17:45:37
URL: http://sundelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0