söndags träning

Har varit och tränat på friskis&svettis. Jag känner på mig att det är där jag kommer hänga ett tag fram över. Nu lyssnar jag på Håkan Hellström och är nyduschad. Jag luktar kokosbodylotion också. Mums. Ibland vill man bara äta upp sina skönhetsprodukter så gott som de luktar. Läppglanset med jordgubbssmak, bodylotion med kokosdoft, volymmousen med mangolukt, ja, ni förstår hur jag menar! Ska kila i säng strax, imorgon är det en ny vecka. Ny vecka, nya möjligheter. Jag har en orörd vecka framför mig. Jag ska b.la. klippa mig, träffa en kompis jag inte träffat på typ 6 månader, och så har jag namnsdag. Jag har spanska prov också, men det känns för tråkigt för att räkna upp..Jaja, natti natti :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Vårat friskis kort kommer bli välanvänt känner kag ;)

2008-09-07 @ 22:16:04
URL: http://emmabergmans.blogg.se/
Postat av: moa,

vad duktigt att träna :D

2008-09-08 @ 17:10:56
URL: http://sundelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0