stan, prov och tre rätters såklart.

Hej allihopa! Kom hem från staden för en stund sedan. mys :) Tog inte upp plånkan någongång! Eller jo när vi fika, men ändå. Köpte nothing nada zero liksom. Men så var det ju såhär med en ny höstgarderob.. den 25:de HERE I COME! och ni har väl inte glömt att jag ska berätta hela nästa månad vad jag inhandlar! Jaja, So provet idag då.. Måste vara uppriktig och säga att jag faktiskt inte vet hur det gick. Antingen helt tummen upp eller annars helt åt skogen.. Nästa vecka har vi kemi prov. Gash, jag hatar prov!

Nu ska jag äta. Mamma har gjort 3-rätters. Jummie.
Mår ni bra eller?
massa puss / ida

Kommentarer
Postat av: blondinerna som tar er med storm.

hej där, jag märker att du inte har något vidare bra själförtroende, om du skulle känna att du behöver lite tips och kanske ett ligg eller ngt ? kolla in vår blogg och missa inte på söndag kväll då vi skriver om SEX, puss på dig även om du inte vill. KYSSSS

2008-09-19 @ 20:06:02
URL: http://sjuktprivat.blogg.se/
Postat av: jessicalindholm

starkt gjort med att inte shoppa!

2008-09-20 @ 11:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0