vänskap är det finaste som finns.

Tack för att du finns och för att du gjorde min kväll. Det kändes verkligen skönt att prata och gråta krokodiltårar. Jag tror att man träffar få i livet som man kan prata om allt med. Men du är en sån. Jag kan prata om precis allting med dig, utan att skämmas. Vi pratar om alltifrån om man ska tvätta håret ikväll, till en hemsk upplevelse. En hel del skratt blir det också. Är så glad att du och jag känner varandra. Du kommer alltid betyda något speciellt för mig, och jag har svårt att tänka ett liv utan dig. Du är en stor del av mig, och jag kommer alltid älska dig. J hjärta I.


Kommentarer
Postat av: .

jag älskar dig <3

tack för allt Ida.

2008-09-15 @ 11:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0