DAYS.

Hej allihopa! Nu ska jag berätta vart jag har hållits hus för er som är intresserade!

ONSDAG:
Idag var jag och Joanna i Stockholm. Det var en jättemysig dag och vi hade hur roligt som helst (precis som vanligt). Kom dock inte hem med ett enda klädesplagg! Kändes lite surt eftersom att det var typ 50 % på allt men jag hittade ingenting. Här har ni några bilder, ganska mörka men det får duga.

Här har vi mig, tagen i slutet av dagen rätt så trött haha.

Träd med ljus i, och typ "låtsas" snö.

Här har ni söta J.


Yes box, då var det TORSDAG:
Idag så var jag med Joanna och Jenny. Vi år våfflor, pratade och planerade sommaren. Jag kan fan inte vänta. Sommaren ska bli den bästa någonsin!

FREDAG: Idag var jag med Patricia! Den sötnosen alltså. Rätt länge sedan vi sågs, och hon fick en försenad födelsedags present från mig. Vi tog med oss mat från Rosalis Deli och gick hem till henne och tittade på What happens in vegas.



LÖRDAG(IDAG): Ja, idag har jag varit med min syster på stan hela dagen. Det har varit jättemysigt. Det är inte ofta man hinner ses nu för tiden! Det är ju skola, plugg, träningar, kompisar hey och hå ingen har tid. Men idag så hann vi umgps riktigt oredentligt och vi hann även shoppa lite.


Ett söt linne från diesel. Hade kostat 599 men det var big rea så jag betalde endast 199 kr!

Tights(!) i ett grövre jeanstyg. Ser enligt mig ut som jeans exakt. Kostade 279 kr och hittades på Vero Moda.


En dragkedja nere vid foten också. :)


Och tillsist ett par söta lite gammeldagsa örhängen i från Åhlens. Visste direkt att jag ville ha dem när jag såg dem etersom att jag har dreglat efter ett par liknande hos forever21. Hade kostat 70 kronor men jag betalade 17 kronor och 50 öre för dom. Sjukt.

Snart kommer Joanna hit. Hon sover här tills imorgon, men vi kanske hörs under kvällen! Puss :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Du är duktig på att fynda du :P Jag är inte lika bra.

2009-01-10 @ 18:00:12
URL: http://kajsakavats.blogg.se/
Postat av: idaaa

mys med sthlm. :) men surt när man inte hittar nåt :P





svar: hha tack :)

2009-01-10 @ 18:34:48
URL: http://idabergstrom.blogg.se/
Postat av: s

Vilka juliga bilder dom första var :)

2009-01-11 @ 12:58:06
URL: http://vapendragare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0