don't worry about tomorrow

bloggen har krånglat idag. blä.
emmas födelsedag har det också varit. hon är så bra!!!!! våfflor har jag gjort också, hur duktig är jag inte.
NÄR MIN FÖDELSEDAG KOMMER. så ska jag önska mig en kaninlampa!



Såg den på finrummet här i örebro. så gudomligt fin. såg den också på min absoluta favorit blogg, niotillfem
yes, den där är varmt välkommen hem till mitt rum! den är så ful snygg och jag är så kär. att jag inte köpte den själv berodde på att min plånka tackade nej till de 475 kronor denna finfina lampa kostade.

Kommentarer
Postat av: Emma

Nio till fem var en mycket vacker blogg tack för tipset (:

2009-01-05 @ 22:35:00
URL: http://emmabergmans.blogg.se/
Postat av: Joanna

åh en sån där har min kompis fast i knallrosa,jätte snygg!

2009-01-06 @ 12:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0