hemma lite tidigare.

Hej allihopa! Egentligen så skulle jag ju komma hem imorgon, men nej vi åkte hem i eftermiddags istället för imorgonbitti, det blev bättre så. Så here I am! Och 2009 är det. Fy vad tiden går fort. Har ni några roliga nyårslöften då? Jag vet faktiskt inte alls vad jag ska ha som nyårslöfte. Slår iallafall vad om att över halva sverige har att bli nyttigare som nyårslöfte. Alla som man frågor har det iallafall. Men nej, det vill inte jag ha. Jag känner mig inte sodär farligt onyttig.. eller ja, om man tittar på en del av min mat nu det nya året så kanske jag ändrar åsikt. Åt (bl.a.) godis den första, pizza den andra och den tredje (idag alltså) så har jag käkat donken och våfflor. Inte så nyttigt, men huh, så mycket bryr jag mig. Nu ska jag visa er lite bilder från mina fina dagar i sälen!

Utsikt eller vad man nu ska kalla det.

Jag sittandes i backen.

Min fina syster sittandes i backen :)

Den här bilden ger mig värsta lyckokänslan. Tagen av mig en sen eftermiddag.


NYÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!
här har vi min nyårsoutfit. Inte så speciell. lacktightsen (som inte är så lack längre) är från gina tricot, kjolen kommer från monki, bandet hittade jag hemma, t-shirten är från h&m, och så min klocka! tada.

Jag försökte så gott jag kunde med att fånga en fin raket på bild.


PIZZAKVÄLL PÅ MEZZO. massor med goda pizzor. jag dog nästan.

Jag kvävde nästan stackars Jakob där ett tag. Men han ser ju ut att stortrivas!

Matildas klocka är så snygg!!! Har sett den på fler handleder och vet att den finns att köpa på ur&penn. Ursnygg.

En suddig bild på emmsan och jakob.


Jag kan bara säga såhär: TACK för de bästa 10 dagarna på länge! Jag ville inte åka hem. Om det finns ett ställe på jorden där jag trivs bäst så är det i sälen. Fyfan vad jag mår bra där borta. Men men. Nu är jag hemma, och på torsdag drar skolan igång igen. Men några dagar är det kvar, och jäklar vad jag ska njuta! Jag ska förresten till stockholm på onsdag över dagen. Och det är bokat så denna gång så kommer jag och Joanna iväg, haha. Ska bli sjukt kul!

Nu ska jag kika på sex and the city. Och förmodligen resten av kvällen och natten också, eftersom att det är så beroende framkallande. Kikar man på ett så måste man se ett till, och sen ett till, och ett till o.s.v. Men inte gör det mig någonting. Det är ju lov .!


Kommentarer
Postat av: idaaa

ååå ja vill också till sälen . btw, jakob är sjukt lik matilda på bilden !!!!!! läskigt .



svar: lilleN-z är en interngrej ;D haha .

2009-01-04 @ 02:34:35
URL: http://idabergstrom.blogg.se/
Postat av: Emma

2009-01-04 @ 13:47:49
URL: http://emmabergmans.blogg.se/
Postat av: Emma

underbar vecka!

2009-01-04 @ 13:48:02
URL: http://emmabergmans.blogg.se/
Postat av: jessicalindholm

du verkar ha haft kanondagar i sälen (Y)

2009-01-04 @ 16:25:24
Postat av: Alex

Grymt härligt, jag vill med till Sälen ;O

2009-01-04 @ 23:47:57
URL: http://alexpalex.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0