slingor

Hej! Idag har jag haft en heldag med Jenny som sagt. Det har varit jättetrevligt och mysigt! Kom hem för en halvtimma sen. Tiden gick sjukt fort. Vi slingade bl.a. mitt hår! Det blev lite ljusare men inte så mycket. Det gjorde inget, är väldigt nöjd ändå. Det ser fortfarande naturligt ut och om ett tag så ska jag förmodligen bli brunett! Då kanske inte det ska vara så ljust heller. Ville bara ha lite förändring. Ni kanske inte kommer se någon skillnad men utväxten är lite mindre iallafall haha! Men det här med brunett får jag fundera lite på.. Ska jag göra det innan sommaren? Eller ska jag vara blond i sommar? I-lans problem, I know..

Kommentarer
Postat av: idaaa

tkr du ska vara blond i sommar :) annars kmr du ångra dig . om du vill färga brunt så gör de till hösten (y)

2009-01-04 @ 23:25:55
URL: http://idabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0