SÖNDAG.

Hej! Åh va mysigt det känns att det står söndag i almenackan idag. I vanliga fall så suckar jag åt söndagar. Den onödiga dagen. Ni vet, städ-och plugg dagen. Idag är det inte så. Ingen skola imorgon, känns perfekt. Idag så ska jag träffa Jenny. Söta lilla jenta penta. Jag tror det är expedition hår på schemat idag. Jag ska fixa håret lite mer åt det blonda hållet och om jenny ska färga sitt hår vet jag fakitskt inte. Ni som har sett henne i red head vet ju hur snyggt det är. Kanske nått att satsa på för mig? Men jag vet faktiskt inte om jag skulle passa i rött hår. Tveksamt.. Jaja, blondi blir det! Ska hoppa in i duschen nu och sedan upp mot staden och köpa färg. Vi slingar det nog, jag tycker det ser mer naturligt ut då. Ha en great dag så hörs vi lite senare!

Kommentarer
Postat av: idaaa

ååå ja vill också slinga håret . men frisören väntar på lördag :D

2009-01-04 @ 15:18:18
URL: http://idabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0